Romantik Hadise... (Foto Galeri)

Gönderen Live Stream On 11:13

Hadise, “Sevdiğim insanla yalnız olmayı çok seviyorum” dedi

HADİSE, pazar günü Kanaltürk’te yayınlanacak “Laf Aramızda” programına konuk oldu ve Bilal Özcan’ın sorularını yanıtladı. Besteci ve söz yazarı Sinan Akçıl’la aşk yaşadığı öne sürülen ancak bu iddialarla ilgili yorum yapmaktan kaçınan Hadise, bu kez kuralını bozdu. Ünlü şarkıcı, “Sinan’la en çok neyi paylaşmayı seviyorsun” sorusunu şöyle yanıtladı:

Sahnede kurallarım yok

“En çok sevdiğim şey, onunla birlikte mumlar yakıp şarkılar dinlemek. Ben birçok insanla yazıldım gazetelere. Ama ilişkimi göz önünde yaşamayı sevmiyorum. Benim bir restorandan ya da bir diskotekten çıkarken çekilmiş fotoğrafım yok. Çünkü sevdiğim insanla yalnız olmayı çok seviyorum. Sevdiğim insanın yanında makyajsız da çok güzel hissetmem gerekir. Sahnedeki Hadise’yi değil, beni sevmeli. Sahne benim dünyam, sahnede kurallarım yok.”

İşte Hadise'nin Sevgilisi ile birlikte Resimleri...


















BU KATEGORIDEKI BENZER YAZILAR